Dagens planer!

Idag står träning för Sussi på schemat och jag är taggad! Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för grejer på oss, men det kommer jag nog på till slut! Lite sugen på svart.
PUBLICERAT 2012-09-07 | 10:13:00 | KATEGORI Träningar | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag står träning för Sussi på schemat och jag är taggad! Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för grejer på oss, men det kommer jag nog på till slut! Lite sugen på svart.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: fridan

kul med träning!! vi ska också ÄNTLIGEN träna nästa vecka nu när vi har sadel igen :)))

snygga ridbyxor i inlägget över, har med spanat in dem! :) rear de ut dem alltså??

sv: haha för sur? varöfr detta? :O

Svar: Ja det är så galet roligt att träna! Det har gått så fort framåt för oss nu i sommar med, så det är ännu roligare!
Så du har hittat sadel nu då? Vad skönt!!

Ja de är skitsnygga. Ännu skönare dessutom! Lätt de bästa ridbyxorna jag äger. Nej, men de reade ut massa annat :) Det var några veckor sedan jag köpte dem nu.

Jag var arg på mig själv för jag hade ridit fel och inte givit oss de bästa förutsättningarna! Men det är bara att gå vidare och förbereda mer nästa gång!
Frida Holgersson

2012-09-08 @ 15:32:45
URL: http://kaloescha.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0