Favoritbloggar just nu!

Kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg om mina favoritbloggar för ett tag sedan? Ni hittar det här. Jag tänkte att jag skulle ändra den listan lite nu. Lägga till lite mer bloggar som jag numer anser som favoriter! Alla är hästrelaterade, såklart!

1. Emma och Maria - Dressyrsnack.se
Dessa tjejerna är guld värda att följa! En blogg jag klickar mig in på flera gånger om dagen om jag har tid, bara för att bli inspirerad och fascinerad av deras tips och bedrifter. Jätteduktiga tjejer och att Arras är en fantastiskt fin häst är bara grädde på moset alltså.

2. Sara Carlsson - Carlssonpåtaket.se
Även detta är en fantastiskt duktig ryttare som bjuder på rolig och intressant läsning! Man blir inspirerad av inläggen vilket gör att i alla fall jag kommer tillbaka om och om igen!
PUBLICERAT 2012-05-02 | 09:23:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg om mina favoritbloggar för ett tag sedan? Ni hittar det här. Jag tänkte att jag skulle ändra den listan lite nu. Lägga till lite mer bloggar som jag numer anser som favoriter! Alla är hästrelaterade, såklart!

1. Emma och Maria - Dressyrsnack.se
Dessa tjejerna är guld värda att följa! En blogg jag klickar mig in på flera gånger om dagen om jag har tid, bara för att bli inspirerad och fascinerad av deras tips och bedrifter. Jätteduktiga tjejer och att Arras är en fantastiskt fin häst är bara grädde på moset alltså.

2. Sara Carlsson - Carlssonpåtaket.se
Även detta är en fantastiskt duktig ryttare som bjuder på rolig och intressant läsning! Man blir inspirerad av inläggen vilket gör att i alla fall jag kommer tillbaka om och om igen!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0