Mina top 3-favoritbloggar just nu.

Jag ska vara lite hemsk och skriva dem i ordning där nummer ett är den blogg jag tycker bäst om. Bara för att gå emot strömmen lite till.

1. Sofia Genne - Gennes.se
Blir alltid så inspirerad av den här tjejen! Har följt henne sedan tiden på stallet.se och hon bara växer och växer i mina ögon. Rider på ett, enligt mig, väldigt väl sätt - mjukt och följsamt med hästen, istället för att jobba emot.

2. Ingrid Skoog och Linn Ingvarsson - Dressyrmupparna.se
Den här bloggen går jag in på flera gånger dagligen för att läsa om allt de har att skriva om. Tycker de är så himla noga och duktiga med hästar, har sunda åsikter och driver en välskriven och bra blogg.

3. Mikaela Zimdahl - tavlingsryttaren.se
Det här var min första hästblogg jag började följa. Jag tycker att Mikaela rider väldigt väl och tycker det är skitkul att läsa om hennes framgångar inom hoppningen. Superfina hästar och fantastiska möjligheter.
PUBLICERAT 2012-01-12 | 09:08:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag ska vara lite hemsk och skriva dem i ordning där nummer ett är den blogg jag tycker bäst om. Bara för att gå emot strömmen lite till.

1. Sofia Genne - Gennes.se
Blir alltid så inspirerad av den här tjejen! Har följt henne sedan tiden på stallet.se och hon bara växer och växer i mina ögon. Rider på ett, enligt mig, väldigt väl sätt - mjukt och följsamt med hästen, istället för att jobba emot.

2. Ingrid Skoog och Linn Ingvarsson - Dressyrmupparna.se
Den här bloggen går jag in på flera gånger dagligen för att läsa om allt de har att skriva om. Tycker de är så himla noga och duktiga med hästar, har sunda åsikter och driver en välskriven och bra blogg.

3. Mikaela Zimdahl - tavlingsryttaren.se
Det här var min första hästblogg jag började följa. Jag tycker att Mikaela rider väldigt väl och tycker det är skitkul att läsa om hennes framgångar inom hoppningen. Superfina hästar och fantastiska möjligheter.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0