Bra dag och bra träning!

Idag tränade jag och Mårten för Pia. Min superduktiga ridlärare som jag ridit för i många år. Hade glömt hur jobbigt det är med en privatträning för henne. Man får jobba arslet av sig men jäklar var fint min häst gick i slutet! Allt lönade sig och jag fick tips på vad jag ska jobba mer på. Note to self: Måste tänka på min sits! Efter det ställde jag in min häst, han var helt genomsvett så lät honom äta inne i lugn och ro. Sen kändes det inte riktigt som någon mening att släppa ut honom igen. Men han får ju gå ut imorgon hela dagen så jag tror han är glad ändå. 

Nästa helg flyttar jag honom! Äntligen!

Peace.
PUBLICERAT 2012-02-29 | 23:23:21 | KATEGORI Träningar | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag tränade jag och Mårten för Pia. Min superduktiga ridlärare som jag ridit för i många år. Hade glömt hur jobbigt det är med en privatträning för henne. Man får jobba arslet av sig men jäklar var fint min häst gick i slutet! Allt lönade sig och jag fick tips på vad jag ska jobba mer på. Note to self: Måste tänka på min sits! Efter det ställde jag in min häst, han var helt genomsvett så lät honom äta inne i lugn och ro. Sen kändes det inte riktigt som någon mening att släppa ut honom igen. Men han får ju gå ut imorgon hela dagen så jag tror han är glad ändå. 

Nästa helg flyttar jag honom! Äntligen!

Peace.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0