13 januari 2014

God förmiddag. Hur mår världen idag? Jag själv har haft en lugn och trevlig förmiddag i soffan tillsammans med god frukost, TV, Heartland och lite jobbokningar. Jag ska fortsätta min dag med att göra om bloggen, en lunchdejt, stallet och sedan vidare till mitt andra hem. Jag tror att dagen kommer bli ganska fin även om den var lite svajig till en början. 
 
Jag hade tänkt börja använda bloggen lite mer. Uppdatera om vad som händer hos mig och Mårten. Kanske inte varje dag men i alla fall någon gång då och då, mest för att jag ska kunna kolla tillbaka och se vart vi var vid den här tidpunkten och så. Jag tror det kan bli bra, men det kräver att jag också har viljan och inspirationen att fortsätta.
 
Just nu har jag en bloppis som ligger ute här på bloggen. Det är jag och min stallkamrat Alice som vill sälja grejer som vi längre in använder men som ändå är fruktansvärt synd att slänga bort. Uppdaterar så fort det blir en förändring.
 
 
PUBLICERAT 2014-01-13 | 11:35:29 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God förmiddag. Hur mår världen idag? Jag själv har haft en lugn och trevlig förmiddag i soffan tillsammans med god frukost, TV, Heartland och lite jobbokningar. Jag ska fortsätta min dag med att göra om bloggen, en lunchdejt, stallet och sedan vidare till mitt andra hem. Jag tror att dagen kommer bli ganska fin även om den var lite svajig till en början. 
 
Jag hade tänkt börja använda bloggen lite mer. Uppdatera om vad som händer hos mig och Mårten. Kanske inte varje dag men i alla fall någon gång då och då, mest för att jag ska kunna kolla tillbaka och se vart vi var vid den här tidpunkten och så. Jag tror det kan bli bra, men det kräver att jag också har viljan och inspirationen att fortsätta.
 
Just nu har jag en bloppis som ligger ute här på bloggen. Det är jag och min stallkamrat Alice som vill sälja grejer som vi längre in använder men som ändå är fruktansvärt synd att slänga bort. Uppdaterar så fort det blir en förändring.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0