1 januari 2014

Då var det ett nytt år, igen. Känns inte riktigt lika klyschigt som det brukar göra, av någon anledning. Jag har bestämt mig för att verkligen ändra på saker och ting i år. Fastän man kanske säger så varje år. Men jag har verkligen insett vad som får mig att må bra, och det ska jag inte kasta bort i år. Inte för någon. 2014 ska bli första året när jag tar hand om mig själv istället för alla andra. Jag ska inte glömma bort andra totalt, men jag har fått veta på det hårda viset vilka det är som ställer upp och finns där på riktigt, och inte bara när det passar dem.
 
Jag ska ägna mer tid åt min häst, och ta vara på ögonblicken med honom. Efter hans skada i våras insåg jag att han betyder mer än vad jag någonsin har trott för mig, och det ska jag också visa honom. Inget mer att jag inte orkar rida, flera dagar i rad. Jag mår bra av att rida, och det gör även min häst. 
 
Jag ska helt enkelt se till att jag, min häst och endast de närmsta personerna ska ha ett bra år. Det bara ska bli så.
 
 
PUBLICERAT 2014-01-01 | 21:37:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Då var det ett nytt år, igen. Känns inte riktigt lika klyschigt som det brukar göra, av någon anledning. Jag har bestämt mig för att verkligen ändra på saker och ting i år. Fastän man kanske säger så varje år. Men jag har verkligen insett vad som får mig att må bra, och det ska jag inte kasta bort i år. Inte för någon. 2014 ska bli första året när jag tar hand om mig själv istället för alla andra. Jag ska inte glömma bort andra totalt, men jag har fått veta på det hårda viset vilka det är som ställer upp och finns där på riktigt, och inte bara när det passar dem.
 
Jag ska ägna mer tid åt min häst, och ta vara på ögonblicken med honom. Efter hans skada i våras insåg jag att han betyder mer än vad jag någonsin har trott för mig, och det ska jag också visa honom. Inget mer att jag inte orkar rida, flera dagar i rad. Jag mår bra av att rida, och det gör även min häst. 
 
Jag ska helt enkelt se till att jag, min häst och endast de närmsta personerna ska ha ett bra år. Det bara ska bli så.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0