Våren är påväg och det luktar sommar.

 
Mårten och jag tog en kvällstur innan idag och red ut i skogen. Det var härligt att komma ut på de fantastiskt fina grusvägarna nu när isen har släppt. Det var lite isigt på vissa ställen men vi kunde trava och galoppera på långa sträckor. Solen gick ned bakom träden och det luktade sommarkväll. Ni vet som det luktar på sommaren, om man går ut sent på kvällen? Jag förklarade för Mårten att det luktade sommar, men han var upptagen med att kolla på allt runt omkring.
PUBLICERAT 2013-03-05 | 22:57:49 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Mårten och jag tog en kvällstur innan idag och red ut i skogen. Det var härligt att komma ut på de fantastiskt fina grusvägarna nu när isen har släppt. Det var lite isigt på vissa ställen men vi kunde trava och galoppera på långa sträckor. Solen gick ned bakom träden och det luktade sommarkväll. Ni vet som det luktar på sommaren, om man går ut sent på kvällen? Jag förklarade för Mårten att det luktade sommar, men han var upptagen med att kolla på allt runt omkring.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0