Ninja pensioneras och avtackas i Scandinavium.

Bildkälla
 
Antar att ingen hästtokig har missat att Ninja La silla ska pensioneras och avtackas under Gothenburg Horse Show i år? Jag kan tänka mig att det kommer bli riktigt häftigt och framför allt sorgligt under fredagen när avtackningen ska ske. Tyvärr kommer jag missa det då jag och min mamma inte ska åka dit förrän på lördagen. Har jag tur kanske det går att se på webbTV efteråt. Ninja är ju väl värd pensioneringen i alla fall, med x antal mästerskap och placeringar i bagaget!
PUBLICERAT 2013-03-12 | 20:43:11 | KATEGORI Hoppning | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Antar att ingen hästtokig har missat att Ninja La silla ska pensioneras och avtackas under Gothenburg Horse Show i år? Jag kan tänka mig att det kommer bli riktigt häftigt och framför allt sorgligt under fredagen när avtackningen ska ske. Tyvärr kommer jag missa det då jag och min mamma inte ska åka dit förrän på lördagen. Har jag tur kanske det går att se på webbTV efteråt. Ninja är ju väl värd pensioneringen i alla fall, med x antal mästerskap och placeringar i bagaget!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0