Hur helgen har sett ut!

God kväll bloggen!
 
I helgen har det varit mycket ståhej här i Småland, men bara roliga saker. Igår var jag i stallet på förmiddagen, och tänkte skippa ridningen först då jag var lite nojjig över hans ena bakben. Grannen till stallet kom dock förbi med sin pålle, och undrade om jag ville hänga med ut, och eftersom det skulle vara bara skritt och Mårten inte ömmade när man tryckte följde jag med. Det blev en jättemysig runda i skogen och Mårten var pigg och glad som vanligt. Efter ridturen hade det blivit bättre i benet. 
 
Efter stallet körde jag hem till min pojkvän där det vaknades födelsedagskalas för honom. Så det åkte vi iväg på och kom inte hem förrän framåt nio på kvällen. Från att vi kom hem till dess vi gick och la oss vid ett pusslade jag och hans mamma ett pussel på 1000 bitar. Och jag som inte ens gillar pussel!
 
Idag var jag i stallet sent på kvällen och kvällsfodrade. Mårten fick sin vilodag idag och jag kollade benen på honom. Jag är lite orolig över gallorna bak som han i och för sig alltid har haft, men som är lite större nu. De kommer och går hela tiden och när det går från varmt till kallt brukar dem gå ner lite. Nu har dem dock varit lite svullna några dagar men han ömmar inte. Är lika varm i båda benen och är inte halt. Får avvakta och se lite vad som händer...
 
Pojkvännens familjs katt!
PUBLICERAT 2013-03-17 | 22:23:49 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God kväll bloggen!
 
I helgen har det varit mycket ståhej här i Småland, men bara roliga saker. Igår var jag i stallet på förmiddagen, och tänkte skippa ridningen först då jag var lite nojjig över hans ena bakben. Grannen till stallet kom dock förbi med sin pålle, och undrade om jag ville hänga med ut, och eftersom det skulle vara bara skritt och Mårten inte ömmade när man tryckte följde jag med. Det blev en jättemysig runda i skogen och Mårten var pigg och glad som vanligt. Efter ridturen hade det blivit bättre i benet. 
 
Efter stallet körde jag hem till min pojkvän där det vaknades födelsedagskalas för honom. Så det åkte vi iväg på och kom inte hem förrän framåt nio på kvällen. Från att vi kom hem till dess vi gick och la oss vid ett pusslade jag och hans mamma ett pussel på 1000 bitar. Och jag som inte ens gillar pussel!
 
Idag var jag i stallet sent på kvällen och kvällsfodrade. Mårten fick sin vilodag idag och jag kollade benen på honom. Jag är lite orolig över gallorna bak som han i och för sig alltid har haft, men som är lite större nu. De kommer och går hela tiden och när det går från varmt till kallt brukar dem gå ner lite. Nu har dem dock varit lite svullna några dagar men han ömmar inte. Är lika varm i båda benen och är inte halt. Får avvakta och se lite vad som händer...
 
Pojkvännens familjs katt!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0