2 mars 2013

De två senaste dagarna har jag hämtat hem lite sadlar som jag ska prova. Ingen låg hundra så kommer inte bli någon av dem. Men nu vet jag lite mer vad för någon som jag tror skulle kunna passa min pålle! Alltid något.
 
Ikväll har vi haft kalas för min mamma som fyller år om några dagar. Hade fodringen idag på morgonen. Var både hemskt och skönt att komma upp tidigt. Sådär kul att lämna sängen och pojkvännen för den här helgen men samtidigt skönt att komma ut till stallet till hästarna. De är ju så grymt tacksamma på morgonen när man ger dem mat och släpper ut dem! Haha.
 
Igår red jag Mårten lite på volten med en av provsadlarna. Tror jag ska rida i min imorgon dock, känns bäst så även om inte den ligger hundra. Är nervös och taggad för träning. Senaste gången jag tränade var i september så det var ett tag sedan... De andra gångerna jag skulle tränat blev det inställt. SÅ tråkigt. 
 
Imorgon blir det i alla fall av. Det är behövligt och vi får se hur det går. Har ju inte kunnat rida den här veckan nu, väldigt passande.. Men det är inget man kan hjälpa direkt!
 
Lite bilder från igår och idag!
Mårten nöjd och glad när jag kom till stallet igår förmiddag och han hade slängt av sitt utetäcke.
 


Alf från igår och idag när han legat och sovit i knät. Gullekatten.
PUBLICERAT 2013-03-02 | 23:29:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De två senaste dagarna har jag hämtat hem lite sadlar som jag ska prova. Ingen låg hundra så kommer inte bli någon av dem. Men nu vet jag lite mer vad för någon som jag tror skulle kunna passa min pålle! Alltid något.
 
Ikväll har vi haft kalas för min mamma som fyller år om några dagar. Hade fodringen idag på morgonen. Var både hemskt och skönt att komma upp tidigt. Sådär kul att lämna sängen och pojkvännen för den här helgen men samtidigt skönt att komma ut till stallet till hästarna. De är ju så grymt tacksamma på morgonen när man ger dem mat och släpper ut dem! Haha.
 
Igår red jag Mårten lite på volten med en av provsadlarna. Tror jag ska rida i min imorgon dock, känns bäst så även om inte den ligger hundra. Är nervös och taggad för träning. Senaste gången jag tränade var i september så det var ett tag sedan... De andra gångerna jag skulle tränat blev det inställt. SÅ tråkigt. 
 
Imorgon blir det i alla fall av. Det är behövligt och vi får se hur det går. Har ju inte kunnat rida den här veckan nu, väldigt passande.. Men det är inget man kan hjälpa direkt!
 
Lite bilder från igår och idag!
Mårten nöjd och glad när jag kom till stallet igår förmiddag och han hade slängt av sitt utetäcke.
 


Alf från igår och idag när han legat och sovit i knät. Gullekatten.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0