Roadtrip till IKEA!

Nu mina vänner är jag påväg till IKEA. Jag ska dit med min mamma, mormor och morfar, moster och hennes två små flickor. Jag älskar att gå på IKEA. Tycker det är så fantastiskt roligt med heminredning över huvud taget. Förhoppningsvis hittar jag massor av fina grejer.
 
Tyvärr lär jag inte hinna till stallet innan det blir mörkt (det tror jag inte i alla fall) så Mårten ska ridas av en tjej som heter Angelica. Anna ska agera tränare, så jag hoppas det ska gå bra. Jag tycker vanligtvis inte om att låna ut Mårten, men jag känner att det är bättre att han får ridas imorgon än vila, igen. Jag tror inte att någonting hemskt kommer hända på ett ridpass ;)
 
PUBLICERAT 2013-01-04 | 09:30:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu mina vänner är jag påväg till IKEA. Jag ska dit med min mamma, mormor och morfar, moster och hennes två små flickor. Jag älskar att gå på IKEA. Tycker det är så fantastiskt roligt med heminredning över huvud taget. Förhoppningsvis hittar jag massor av fina grejer.
 
Tyvärr lär jag inte hinna till stallet innan det blir mörkt (det tror jag inte i alla fall) så Mårten ska ridas av en tjej som heter Angelica. Anna ska agera tränare, så jag hoppas det ska gå bra. Jag tycker vanligtvis inte om att låna ut Mårten, men jag känner att det är bättre att han får ridas imorgon än vila, igen. Jag tror inte att någonting hemskt kommer hända på ett ridpass ;)
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0