Något av det vackraste

 
 
Det här var något av det vackraste som jag någonsin har sett. Helt fantastiskt att ha något sådant med sin häst. Verkligen något som jag skulle vilja uppleva. Alla gånger. Det här ska jag eftersträva. 
 
 
PUBLICERAT 2013-01-03 | 13:48:00 | KATEGORI Tips från coachen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Det här var något av det vackraste som jag någonsin har sett. Helt fantastiskt att ha något sådant med sin häst. Verkligen något som jag skulle vilja uppleva. Alla gånger. Det här ska jag eftersträva. 
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Emma

Åh vilken fin, och så duktiga :D

Svar: Eller hur! Helt fantastiska.
Frida Holgersson

2013-01-03 @ 22:57:14
URL: http://www.saqubeck.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0