Morgondagens to-do-list

Jag har en hel del som ska göras imorgon och känner att det är bäst att skriva upp allt så kanske det är lättare att hålla koll på!
  • Fixa allt i stallet på förmiddagen.
  • Rida, mycket skritt som vanligt.
  • Sätta ihop ett nytt träns för att kunna byta bett utan att krångla.
  • Smörja utrustning.
  • Åka på lunch hos farmor och farfar.
  • Plocka ihop vad jag vill behålla av farmors porslin då de flyttar och ej kan ta med allt.
  • Lämna det som jag ska ha i vår sommarstuga.
  • Alternativt plocka i ordning bland alla gamla leksaker i stugan.
PUBLICERAT 2013-01-20 | 22:25:51 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har en hel del som ska göras imorgon och känner att det är bäst att skriva upp allt så kanske det är lättare att hålla koll på!
  • Fixa allt i stallet på förmiddagen.
  • Rida, mycket skritt som vanligt.
  • Sätta ihop ett nytt träns för att kunna byta bett utan att krångla.
  • Smörja utrustning.
  • Åka på lunch hos farmor och farfar.
  • Plocka ihop vad jag vill behålla av farmors porslin då de flyttar och ej kan ta med allt.
  • Lämna det som jag ska ha i vår sommarstuga.
  • Alternativt plocka i ordning bland alla gamla leksaker i stugan.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0