Dagens ridpass.

Det blev mycket riktigt en lång skogsrunda med skritt idag som planerat. Jag red både på långa och korta tyglar och övade lite på halter vilket är grejen vi övar på mest nu. Vi hade på oss tre (!!) täcken för att Mårten var så frusen. Skakade som ett asplöv så klädde på honom så mycket jag kunde. Två fleece och sedan JH Collectiontäcket med teddyludd.
 
 
 
Påväg tillbaka (med ca 20min skritt kvar) frågade Alice om jag ville rida lite med henne. Följde med henne när vi väl kom tillbaka till stallet. Vi red i hagen där jag red igår och den är verkligen bra till det. Mycket platt underlag och stora ytor. Mårten var jättefin i både trav och galopp (speciellt galoppen som vi tragglat med så mycket senaste månaderna) och det var verkligen roligt att rida! 
PUBLICERAT 2013-01-20 | 21:04:16 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blev mycket riktigt en lång skogsrunda med skritt idag som planerat. Jag red både på långa och korta tyglar och övade lite på halter vilket är grejen vi övar på mest nu. Vi hade på oss tre (!!) täcken för att Mårten var så frusen. Skakade som ett asplöv så klädde på honom så mycket jag kunde. Två fleece och sedan JH Collectiontäcket med teddyludd.
 
 
 
Påväg tillbaka (med ca 20min skritt kvar) frågade Alice om jag ville rida lite med henne. Följde med henne när vi väl kom tillbaka till stallet. Vi red i hagen där jag red igår och den är verkligen bra till det. Mycket platt underlag och stora ytor. Mårten var jättefin i både trav och galopp (speciellt galoppen som vi tragglat med så mycket senaste månaderna) och det var verkligen roligt att rida! 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0