9 januari 2013

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra i stallet. Något ridpass blir det men jag har inte bestämt vad ännu. Har varit sugen på en uteritt i några dagar, så kanske ska ta det nu. Så tråkigt att rida ensam, bara. 
 
PUBLICERAT 2013-01-09 | 13:56:39 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra i stallet. Något ridpass blir det men jag har inte bestämt vad ännu. Har varit sugen på en uteritt i några dagar, så kanske ska ta det nu. Så tråkigt att rida ensam, bara. 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Julia

Åh, bilden fick mig att längta till sommar!

Svar: Me too, me too ;)
Frida Holgersson

2013-01-10 @ 00:47:59
URL: http://ohjuliet.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0