30 januari 2013

Idag blev det bara en snabbvisit i stallet. Eller snabb och snabb, jag red inte i alla fall. Jag mockade två boxar (min tog väldigt lång tid idag) och gjorde i ordning höpåsar och mat och ställde in nytt vatten till Mårten. Spån fyllde jag på igår så han hade mycket och tjock bädd. 
 
Jag körde hem en runda efter det. Jag är mest hos min pojkvän nu, då han har jobbat i samhället där han bor och det har varit enklast att vara här. Jag saknar dock att vara hemma men snart ska vi nog vara mer hos mig. Jag körde förbi Hööks och bytte ett hundhalsband till en strl mindre än vad jag hade från början. Åkte hem och åt, pratade med mamma och packade lite kläder till resten av veckan innan vi åker hem. Hämtade min nya fina almanacka också!
 
Resten av kvällen händer det inte mycket. Vi får se vad den har att erbjuda.
 
 
PUBLICERAT 2013-01-30 | 18:28:14 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blev det bara en snabbvisit i stallet. Eller snabb och snabb, jag red inte i alla fall. Jag mockade två boxar (min tog väldigt lång tid idag) och gjorde i ordning höpåsar och mat och ställde in nytt vatten till Mårten. Spån fyllde jag på igår så han hade mycket och tjock bädd. 
 
Jag körde hem en runda efter det. Jag är mest hos min pojkvän nu, då han har jobbat i samhället där han bor och det har varit enklast att vara här. Jag saknar dock att vara hemma men snart ska vi nog vara mer hos mig. Jag körde förbi Hööks och bytte ett hundhalsband till en strl mindre än vad jag hade från början. Åkte hem och åt, pratade med mamma och packade lite kläder till resten av veckan innan vi åker hem. Hämtade min nya fina almanacka också!
 
Resten av kvällen händer det inte mycket. Vi får se vad den har att erbjuda.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0