3 januari 2013

Hej bloggen! 
 
Idag har det varit dåligt med bloggning, men blev akut sjuk (om man kan kalla det det) när jag vaknade vilket gjorde att jag låg i sängen till tre. Efter det var det bara raka vägen till stallet men rida hann jag icke ändå. Ska bättra mig litet tills imorgon, då jag förhoppningsvis inte ligger hemma och är sjuk.
 
Dock lär jag inte ha tid för att blogga imorgon heller, då jag ska till IKEA men ska tidsinställa en del så det finns något att läsa i varje fall! 
 
Dagens ganska missnöjda Mårten!
PUBLICERAT 2013-01-03 | 19:48:00 | KATEGORI Vardagen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen! 
 
Idag har det varit dåligt med bloggning, men blev akut sjuk (om man kan kalla det det) när jag vaknade vilket gjorde att jag låg i sängen till tre. Efter det var det bara raka vägen till stallet men rida hann jag icke ändå. Ska bättra mig litet tills imorgon, då jag förhoppningsvis inte ligger hemma och är sjuk.
 
Dock lär jag inte ha tid för att blogga imorgon heller, då jag ska till IKEA men ska tidsinställa en del så det finns något att läsa i varje fall! 
 
Dagens ganska missnöjda Mårten!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Sandra

Så söt han är! Hoppas du hittar något kul på Ikea.

Svar: Haha ja charmig är han allt. Det gör jag säkert, tack!
Frida Holgersson

2013-01-03 @ 23:06:35
URL: http://aylen.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0