Vidare till stallet


Bild från igår.


Nu ska jag dra mig mot stallet.
Ett ridpass ska det bli, vart och hur får vi se när vi väl är där. Vädret är ganska tråkigt idag så uteritt är väl sådär lockande. Men något får det bli i alla fall.

PUBLICERAT 2013-02-23 | 10:03:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Bild från igår.


Nu ska jag dra mig mot stallet.
Ett ridpass ska det bli, vart och hur får vi se när vi väl är där. Vädret är ganska tråkigt idag så uteritt är väl sådär lockande. Men något får det bli i alla fall.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0