Kunde inte hålla mig...

 
Gjorde nyss övningarna från den här videon. Jag behöver öva upp min bålstyrka och lära mig kontrollera magen för att kunna använda den korrekt när jag rider sedan. Jag är jättedålig på träning och har aldrig tyckt det varit roligt men jag vill få en starkare och snyggare kropp utan love handles som hänger över byxorna ;) 
 
Jag hittade den här videon genom Karin Warnmarks hälsoblogg på Hippson. Den hade bra men jobbiga (!!!) övningar och nu efteråt har jag ont i magen (bra resultat tycker jag) så tog i gjorde jag ju. Jag tycker att den här videon var en bra början, då den inte gjorde att jag är helt färdig i kroppen utan bara väldigt mör. För även om det är jätteskönt att bli tokslut efter ett träningspass, så gör det tyvärr inte träningen mer lockande för sådana osjälvdiciplinerade människor som mig.
 
Ikväll hade jag absolut ingen lust eller ork att lägga mig på golvet i mitt rum och träna, men jag tänkte att ska jag faktiskt börja ta tag i det här, så måste jag tvinga mig till sådant jag inte vill göra. Det är dessutom bra inför mina studier.
PUBLICERAT 2013-02-10 | 21:04:00 | KATEGORI Tips från coachen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Gjorde nyss övningarna från den här videon. Jag behöver öva upp min bålstyrka och lära mig kontrollera magen för att kunna använda den korrekt när jag rider sedan. Jag är jättedålig på träning och har aldrig tyckt det varit roligt men jag vill få en starkare och snyggare kropp utan love handles som hänger över byxorna ;) 
 
Jag hittade den här videon genom Karin Warnmarks hälsoblogg på Hippson. Den hade bra men jobbiga (!!!) övningar och nu efteråt har jag ont i magen (bra resultat tycker jag) så tog i gjorde jag ju. Jag tycker att den här videon var en bra början, då den inte gjorde att jag är helt färdig i kroppen utan bara väldigt mör. För även om det är jätteskönt att bli tokslut efter ett träningspass, så gör det tyvärr inte träningen mer lockande för sådana osjälvdiciplinerade människor som mig.
 
Ikväll hade jag absolut ingen lust eller ork att lägga mig på golvet i mitt rum och träna, men jag tänkte att ska jag faktiskt börja ta tag i det här, så måste jag tvinga mig till sådant jag inte vill göra. Det är dessutom bra inför mina studier.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0