Kingsland sommarkollektion - totalmiss.

Jag förstår ingenstans hur Kingsland tänkte här. Jag tycker det är FRUKTANSVÄRT fult och väldigt barnsligt... Jag hade kunnat acceptera allt det här på en barnkollektion. Det skulle passa som en sommarkollektion med alla fjärilar och blommor i olika färger. Men vuxenkläder? Big no-no för mig blir det här. Har deras designer tappat vettet totalt? Jag ser inget snyggt i det här alls. ALLS. 
 
Haha, jag blir så full i skratt när jag ser på dessa kläder alltså. Det är nästan så jag frågar mig om det verkligen är seriöst. 
 
PUBLICERAT 2013-02-02 | 02:14:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag förstår ingenstans hur Kingsland tänkte här. Jag tycker det är FRUKTANSVÄRT fult och väldigt barnsligt... Jag hade kunnat acceptera allt det här på en barnkollektion. Det skulle passa som en sommarkollektion med alla fjärilar och blommor i olika färger. Men vuxenkläder? Big no-no för mig blir det här. Har deras designer tappat vettet totalt? Jag ser inget snyggt i det här alls. ALLS. 
 
Haha, jag blir så full i skratt när jag ser på dessa kläder alltså. Det är nästan så jag frågar mig om det verkligen är seriöst. 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0