4 februari 2013

Idag ska jag på introduktion av skolan där jag ska börja plugga, troligen i alla fall. Efter det ska jag ta mig till stallet för att rida min hästapålle. Hoppas inte det tar för lång tid på skolan utan att jag kommer ut till stallet i någolunda bra tid. 
 
Skriver mer ikväll!
 
UPDATE: Skrev nyss in mig på distansutbildning! Känns såååå bra!! Ska åka till stallet nu så hörs vi sedan!
PUBLICERAT 2013-02-04 | 11:35:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag ska jag på introduktion av skolan där jag ska börja plugga, troligen i alla fall. Efter det ska jag ta mig till stallet för att rida min hästapålle. Hoppas inte det tar för lång tid på skolan utan att jag kommer ut till stallet i någolunda bra tid. 
 
Skriver mer ikväll!
 
UPDATE: Skrev nyss in mig på distansutbildning! Känns såååå bra!! Ska åka till stallet nu så hörs vi sedan!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0