Ensam

Men det känns ändå helt okej när man sitter med tända ljus och med adventsstjärnan som enda upplysningen (datorn borträknad faktiskt). Klart jag allra helst hade sett att jag inte varit själv, men jag har haft värre kvällar måste jag medge.
    Stormen härjar utanför och det dalar faktiskt lite vitt ner från himmelen. Dock är det ingenting som lägger sig så jag får vänta ett tag till innan jag får mitt vita landskap. Börjar få in julkänslan i kroppen, och längtar efter julklappsinslagning och julgodis. Vet precis hur jag ska slå in mina klappar jag ska ge bort i år, och det känns faktiskt helt okej nu när jag har bestämt vad det är jag ska ge bort.
 
Jag och Karro vart ute och gick med våra hästar i eftermiddags. Det var fruktansvärt. Det var mörkt, kallt, blåsigt och vi piskades av snöblandat regn. Hästarna uppskattade inte promenaden direkt heller, men de vart tvugna att röra på sig! Det kändes som att en promenad var det bästa alternativet just då. Kom tillbaka till stallet helt dyblöt och iskall och Mårten var väldigt glad över att få komma in i sin box igen. Imorgon ska jag dock rida, för sedan kommer massören och ska ge min pålle lite massage. Han har det för bra...
 
 
PUBLICERAT 2013-12-05 | 21:22:20 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men det känns ändå helt okej när man sitter med tända ljus och med adventsstjärnan som enda upplysningen (datorn borträknad faktiskt). Klart jag allra helst hade sett att jag inte varit själv, men jag har haft värre kvällar måste jag medge.
    Stormen härjar utanför och det dalar faktiskt lite vitt ner från himmelen. Dock är det ingenting som lägger sig så jag får vänta ett tag till innan jag får mitt vita landskap. Börjar få in julkänslan i kroppen, och längtar efter julklappsinslagning och julgodis. Vet precis hur jag ska slå in mina klappar jag ska ge bort i år, och det känns faktiskt helt okej nu när jag har bestämt vad det är jag ska ge bort.
 
Jag och Karro vart ute och gick med våra hästar i eftermiddags. Det var fruktansvärt. Det var mörkt, kallt, blåsigt och vi piskades av snöblandat regn. Hästarna uppskattade inte promenaden direkt heller, men de vart tvugna att röra på sig! Det kändes som att en promenad var det bästa alternativet just då. Kom tillbaka till stallet helt dyblöt och iskall och Mårten var väldigt glad över att få komma in i sin box igen. Imorgon ska jag dock rida, för sedan kommer massören och ska ge min pålle lite massage. Han har det för bra...
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0