8 december 2013

God kväll damer och herrar.
Det har varit lite drygt på bloggfronten nu igen, men det är främst för att Mårten inte har gjort någonting de senaste dagarna. Sedan promenaden jag skrev om senaste har han gjort följande:
1. Stått inne ca 36 timmar dag pga blåst.
2. Ätit jävla massa hö.
3. Bajsat ner precis hela boxen (och grävt ner det i spånet för att lura mig att han inte alls bajsat mycket först)
4. Gått och skrotat i hagen.
5. Ätit lite mer hö.
6. Lekt med haggrannen.
 
Ni förstår, jag har inte tyckt att något av de ovanstående sakerna har varit sådär superroliga att berätta (ärligt, besparat er den informationen) och har därav inte bloggat. Men inte ska vi gråta över det, för imorgon är det äntligen måndag(!!) vilket betyder sadelutprovning + massage som blev inställd i fredags eftersom det stormade. En av de få gångerna i mitt liv som jag verkligen har längtat efter en måndag. 
 
Så imorgon ska jag återkomma och berätta hur det gick, och kanske kan bjuda på någon bild eller två!
 
Idag var jag i stallet på morgon och hade morgonutsläpp, det var galet vackert vid soluppgången.
 
PUBLICERAT 2013-12-08 | 21:45:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God kväll damer och herrar.
Det har varit lite drygt på bloggfronten nu igen, men det är främst för att Mårten inte har gjort någonting de senaste dagarna. Sedan promenaden jag skrev om senaste har han gjort följande:
1. Stått inne ca 36 timmar dag pga blåst.
2. Ätit jävla massa hö.
3. Bajsat ner precis hela boxen (och grävt ner det i spånet för att lura mig att han inte alls bajsat mycket först)
4. Gått och skrotat i hagen.
5. Ätit lite mer hö.
6. Lekt med haggrannen.
 
Ni förstår, jag har inte tyckt att något av de ovanstående sakerna har varit sådär superroliga att berätta (ärligt, besparat er den informationen) och har därav inte bloggat. Men inte ska vi gråta över det, för imorgon är det äntligen måndag(!!) vilket betyder sadelutprovning + massage som blev inställd i fredags eftersom det stormade. En av de få gångerna i mitt liv som jag verkligen har längtat efter en måndag. 
 
Så imorgon ska jag återkomma och berätta hur det gick, och kanske kan bjuda på någon bild eller två!
 
Idag var jag i stallet på morgon och hade morgonutsläpp, det var galet vackert vid soluppgången.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0