4 december 2013

Idag red jag en runda ute på vägarna runt omkring stallet i sällskap av min mamma. Mårten var rädd och spänd och hade ingen lust att slappna av en milisekund ens, så det var inte så mycket att hänga i granen det ridpasset faktiskt. Men han har skött sig bra de senaste dagarna, vilket gör att han får gå tillbaka lite i gamla hjulspår någon gång. Man kan inte vara på topp alla dagar i veckan.
 
Imorgon funderar jag på vad jag ska hitta på. Jag vill verkligen ha en sadel att rida i och kan liksom inte riktigt släppa det. Det var så jäkla surt att hon inte kunde komma idag... Men jag får sluta tjata om det helt enkelt, för det går ju icke att göra någonting åt det ändå! 
 
Nu ska jag klä på mig och ta mitt pick och pack och åka till den finaste jag vet. Vi hörs!
PUBLICERAT 2013-12-04 | 17:07:02 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag red jag en runda ute på vägarna runt omkring stallet i sällskap av min mamma. Mårten var rädd och spänd och hade ingen lust att slappna av en milisekund ens, så det var inte så mycket att hänga i granen det ridpasset faktiskt. Men han har skött sig bra de senaste dagarna, vilket gör att han får gå tillbaka lite i gamla hjulspår någon gång. Man kan inte vara på topp alla dagar i veckan.
 
Imorgon funderar jag på vad jag ska hitta på. Jag vill verkligen ha en sadel att rida i och kan liksom inte riktigt släppa det. Det var så jäkla surt att hon inte kunde komma idag... Men jag får sluta tjata om det helt enkelt, för det går ju icke att göra någonting åt det ändå! 
 
Nu ska jag klä på mig och ta mitt pick och pack och åka till den finaste jag vet. Vi hörs!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0