Häftigt filmklipp.

Jag brukar, som jag har skrivit om innan, sitta en del på Hippson.se och brukar även hitta en hel del grejer där som jag vill dela med mig utav och nu har jag hittat ännu en sådan grej. Det här filmklippet är inte speciellt detaljerat och man får egentligen ingen riktig förklaring till hur det fungerar, men jag tycker ändå att det är väldigt häftigt!
 
 
Källa
PUBLICERAT 2013-04-03 | 14:49:00 | KATEGORI Tips från coachen | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag brukar, som jag har skrivit om innan, sitta en del på Hippson.se och brukar även hitta en hel del grejer där som jag vill dela med mig utav och nu har jag hittat ännu en sådan grej. Det här filmklippet är inte speciellt detaljerat och man får egentligen ingen riktig förklaring till hur det fungerar, men jag tycker ändå att det är väldigt häftigt!
 
 
Källa
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Ellen

Vilken fin blogg du har! Den där killen var riktigt bra! Skulle ara kul att gå på kurs hos en sån! :)

Svar: Tack så mycket! Det glädjer mig verkligen att höra :)
Ja han är riktigt häftig! Tror man hade kunnat lära sig mycket utav honom.
Frida Holgersson

2013-04-04 @ 18:59:56
URL: http://ellennilsson.blo.gg





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0