24 april 2013

Jag kan nog vara världssämst på att skriva här ibland. Till mitt försvar har jag varit väldigt trött de senaste kvällarna, hehe. Annars då? Steg upp för en stund sedan. Sitter i solen med öppen balkongdörr och längtar till jag får sätta min fot i Scandinavium i helgen. Funderar även på om man kan kolla på det som sänds imorgon (från GHS) på svtplay dagen efter. Jag jobbar 10-16 imorgon vilket betyder att jag missar det som visas mellan de tiderna. Well, framtiden får utvisa! 
 
Igår fick jag rida Lennart för första gången. Det var sjukt roligt att sitta på en häst som är så pass välriden och med den ridbarheten som han har! Det är Alices häst och anledningen till att jag red honom var för att jag ska vara första hästvakt när de åker till GHS imorgon till på fredag. Satt mest och log hela tiden och tyckte att det var skitkul att rida, men var så trött i benen efteråt! Väldigt anorlunda från min häst, men det är grymt bra att variera ridningen så pass mycket som man måste göra i det läget. Jag tycker i alla fall det ska bli jätteroligt att rida honom de här två dagarna, och har jag tur får jag även rida Kenzo, så blir det ännu mer variation. 
 
Jag och Lennart.
PUBLICERAT 2013-04-24 | 09:24:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kan nog vara världssämst på att skriva här ibland. Till mitt försvar har jag varit väldigt trött de senaste kvällarna, hehe. Annars då? Steg upp för en stund sedan. Sitter i solen med öppen balkongdörr och längtar till jag får sätta min fot i Scandinavium i helgen. Funderar även på om man kan kolla på det som sänds imorgon (från GHS) på svtplay dagen efter. Jag jobbar 10-16 imorgon vilket betyder att jag missar det som visas mellan de tiderna. Well, framtiden får utvisa! 
 
Igår fick jag rida Lennart för första gången. Det var sjukt roligt att sitta på en häst som är så pass välriden och med den ridbarheten som han har! Det är Alices häst och anledningen till att jag red honom var för att jag ska vara första hästvakt när de åker till GHS imorgon till på fredag. Satt mest och log hela tiden och tyckte att det var skitkul att rida, men var så trött i benen efteråt! Väldigt anorlunda från min häst, men det är grymt bra att variera ridningen så pass mycket som man måste göra i det läget. Jag tycker i alla fall det ska bli jätteroligt att rida honom de här två dagarna, och har jag tur får jag även rida Kenzo, så blir det ännu mer variation. 
 
Jag och Lennart.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0