Världens bästa årstid!

Hösten måste enligt mig vara den bästa årstiden!
Jag blir alltid så glad och full av energi när det är en fin höstdag.

När alla andra är ledsna och sura för att sommaren är slut jublar jag för att hösten kommer!

 

 

 

 

PUBLICERAT 2012-09-09 | 11:50:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hösten måste enligt mig vara den bästa årstiden!
Jag blir alltid så glad och full av energi när det är en fin höstdag.

När alla andra är ledsna och sura för att sommaren är slut jublar jag för att hösten kommer!

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0