Gofrukost!

Sitter i soffan framför Real Housewives of New York med en fantastisk (och sen) frukost framför mig.

Fick tips av en gammal vän igår om ett supergott te, och det passade jag på att göra i ordning nu. Sedan har jag naturlig yoghurt med äppel och lite solrosfrö och ett glas Proviva. Inte helt fel!

PUBLICERAT 2012-09-20 | 12:46:58 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter i soffan framför Real Housewives of New York med en fantastisk (och sen) frukost framför mig.

Fick tips av en gammal vän igår om ett supergott te, och det passade jag på att göra i ordning nu. Sedan har jag naturlig yoghurt med äppel och lite solrosfrö och ett glas Proviva. Inte helt fel!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: jen!

Och en tom äggkopp :)))
hihihi.
vad var det för te dutten? :*

Svar: Hihi ja jag skulle lägga tepåsen där i sedan! Det är Yogite, kanelsmak! Fantastiskt gott men starkt om påsen får ligga i vattnet för länge, hehe. Puss!
Frida Holgersson

2012-09-20 @ 17:46:46





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0