Dåligt planerat

Som ni kanske förstått har jag ganska svårt att bestämma och planera vad jag och Mårten ska göra om dagarna. Jag bestämmer oftast inte vad jag ska göra förrän jag är i stallet, vilket jag tycker är synd. Jag borde bli bättre på det där med planering!

Idag är tyvärr inget undantag då jag inte vet vad vi ska göra. Funderar på om jag ska rida ut i skogen, gå en lång promenad eller rida på ridbanan. Vi får väl se vad jag kommer fram till!

PUBLICERAT 2012-09-03 | 12:56:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Som ni kanske förstått har jag ganska svårt att bestämma och planera vad jag och Mårten ska göra om dagarna. Jag bestämmer oftast inte vad jag ska göra förrän jag är i stallet, vilket jag tycker är synd. Jag borde bli bättre på det där med planering!

Idag är tyvärr inget undantag då jag inte vet vad vi ska göra. Funderar på om jag ska rida ut i skogen, gå en lång promenad eller rida på ridbanan. Vi får väl se vad jag kommer fram till!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0