Dagens ridpass

igår blev det ett panikartat ridpass i skogen. Det var dock inte Mårten som var löjlig - utan jag.

Det kändes bra i början, men när vi red in i skogen kom älgflugorna nästan direkt. Och dem är inte mina favoriter. Fick panik när de började anfalla oss och det slutade med en ganska snabb galopp genom skogen... Skyndade mig hem och hade sedan känslan av att det kröp på mig i x antal timmar.

Ridpasset i sig var inget att hurra över. Men jag är inte ensam, hört att många har problem med hästarna nu i fällningsperioden. Hoppas den är över snart.

PUBLICERAT 2012-09-24 | 12:40:19 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

igår blev det ett panikartat ridpass i skogen. Det var dock inte Mårten som var löjlig - utan jag.

Det kändes bra i början, men när vi red in i skogen kom älgflugorna nästan direkt. Och dem är inte mina favoriter. Fick panik när de började anfalla oss och det slutade med en ganska snabb galopp genom skogen... Skyndade mig hem och hade sedan känslan av att det kröp på mig i x antal timmar.

Ridpasset i sig var inget att hurra över. Men jag är inte ensam, hört att många har problem med hästarna nu i fällningsperioden. Hoppas den är över snart.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0