Fruktansvärd riddag.

Idag gick jag från entusiastisk till ridningen ner till totalt vrak efter att ha suttit av. Ingenting kändes bra idag, ingenting. Jag blir så ledsen, på mig själv, på Mårten, på allt. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag vill inte rida ut för att riskera att bli skjutna, men jag vill inte vara på banan där jag bara mår dåligt för tillfället. Det känns som att det kvittar vad jag än gör, så händer det ingenting. Det kopplar inte mellan mig och Mårten i nuläget och vems fel det är känns ganska obvious. 
 
Idag är ingen bra dag. Återkommer imorgon istället när jag har samlat tankarna.
Kanske har jag kommit på någon mirakelkur för att rädda min ridning. 
PUBLICERAT 2012-10-08 | 22:01:09 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag gick jag från entusiastisk till ridningen ner till totalt vrak efter att ha suttit av. Ingenting kändes bra idag, ingenting. Jag blir så ledsen, på mig själv, på Mårten, på allt. Jag vet inte vad jag ska göra längre. Jag vill inte rida ut för att riskera att bli skjutna, men jag vill inte vara på banan där jag bara mår dåligt för tillfället. Det känns som att det kvittar vad jag än gör, så händer det ingenting. Det kopplar inte mellan mig och Mårten i nuläget och vems fel det är känns ganska obvious. 
 
Idag är ingen bra dag. Återkommer imorgon istället när jag har samlat tankarna.
Kanske har jag kommit på någon mirakelkur för att rädda min ridning. 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0