Dagens ridpass.

Idag tog jag en kvällstur på världens bästa rygg. Satt med långa tyglar och skrittade en mörk runda på en halvtimme ungefär. Kände att det var vad som behövdes idag. Imorgon börjar älgjakten, och då håller jag mig gärna borta från skogen. Så det blir banan (möjligtvis en kortare framskrittningsrunda). 
 
Bild från tidigare i veckan.
PUBLICERAT 2012-10-07 | 23:24:00 | KATEGORI Vardagspass | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag tog jag en kvällstur på världens bästa rygg. Satt med långa tyglar och skrittade en mörk runda på en halvtimme ungefär. Kände att det var vad som behövdes idag. Imorgon börjar älgjakten, och då håller jag mig gärna borta från skogen. Så det blir banan (möjligtvis en kortare framskrittningsrunda). 
 
Bild från tidigare i veckan.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0