Hej!

Hej bloggen!
 
Det har varit riktigt dålig uppdatering men har tappat intresset då motivationen i ridningen har trytit. Sen har jag även de tre senaste veckorna varit sjuk. Är det inte det ena är det det andra. Så tråkigt är det att känna att man inte kan rida pga sjukdom, vilket får mig att slita i mitt hår. 
 
Jag har som ni förstår inte haft speciellt mycket att skriva om. Kan berätta att Mårten är klippt, men inte verkar vara märkbart berörd. Mårten har mest vilat de senaste veckorna, eftersom jag inte har varit eller är bra, så han har bara gått i hagen och haft det bra. Får bli frisk snart så jag kan rida min häst innan han ska ha lite vintervila. Känns som han bara har vilat det senaste halvåret. Tråkigt!
 



PUBLICERAT 2012-11-05 | 16:12:07 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!
 
Det har varit riktigt dålig uppdatering men har tappat intresset då motivationen i ridningen har trytit. Sen har jag även de tre senaste veckorna varit sjuk. Är det inte det ena är det det andra. Så tråkigt är det att känna att man inte kan rida pga sjukdom, vilket får mig att slita i mitt hår. 
 
Jag har som ni förstår inte haft speciellt mycket att skriva om. Kan berätta att Mårten är klippt, men inte verkar vara märkbart berörd. Mårten har mest vilat de senaste veckorna, eftersom jag inte har varit eller är bra, så han har bara gått i hagen och haft det bra. Får bli frisk snart så jag kan rida min häst innan han ska ha lite vintervila. Känns som han bara har vilat det senaste halvåret. Tråkigt!
 



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Daniela - Tävlingsryttare

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-11-05 @ 19:55:35
URL: http://powerpony.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0