Dagens motionering!

Hej bloggen.

Igår red jag på riktigt för första gången sedan jag blev sjuk igen. Det var så galet roligt och ville aldrig sluta. Eftersom det har blivit några veckors uppehåll nu har både jag och Mårten förslappat oss rejält. Har en anings träningsvärk idag faktiskt, och jag tvivlar inte på att Mårten har känt av liknande idag. 

Anna, vår fantastiska vän, hjälpte mig och red Mårten ett tag hon med. Hon är så fruktansvärt duktig och löser allt och får allt att se så himla enkelt ut. Kan säga att det inte alls är lika lätt när jag själv sitter på sedan... Men Mårtis skötte sig fint! Han tyckte det var roligt, men jobbigt och var väldigt svettig efteråt. 

Idag tog vi oss en framskrittningsrunda runt byn på ca 20 min, och efter det gick jag ner på banan och joggade honom lite. Red barbacka och myste. Var riktigt skönt att känna att arbetet igår gav resultat dessutom. Det är en del för mig att tänka på, men det kommer nog bli bättre med tiden tror jag.
 
Bild från idag!
PUBLICERAT 2012-11-24 | 22:45:24 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen.

Igår red jag på riktigt för första gången sedan jag blev sjuk igen. Det var så galet roligt och ville aldrig sluta. Eftersom det har blivit några veckors uppehåll nu har både jag och Mårten förslappat oss rejält. Har en anings träningsvärk idag faktiskt, och jag tvivlar inte på att Mårten har känt av liknande idag. 

Anna, vår fantastiska vän, hjälpte mig och red Mårten ett tag hon med. Hon är så fruktansvärt duktig och löser allt och får allt att se så himla enkelt ut. Kan säga att det inte alls är lika lätt när jag själv sitter på sedan... Men Mårtis skötte sig fint! Han tyckte det var roligt, men jobbigt och var väldigt svettig efteråt. 

Idag tog vi oss en framskrittningsrunda runt byn på ca 20 min, och efter det gick jag ner på banan och joggade honom lite. Red barbacka och myste. Var riktigt skönt att känna att arbetet igår gav resultat dessutom. Det är en del för mig att tänka på, men det kommer nog bli bättre med tiden tror jag.
 
Bild från idag!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0