Ett tag sedan

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men det har inte hänt så jättemycket. Har varit nere vid sjön med Alice, hennes häst och min häst och ett ord kan förklara allt - lycka! Min häst blev såå glad när han fick vara i vattnet, blir definitivt fler gånger.

I fredags red jag ett pass på volten, som började väldigt spänt och stelt men slutade avslappnat och mjukt. Galet härligt! Krävs en del tålamod men det kommer (:

Skriver från mobilen så orkar inte ta allt så invecklat nu, men nu är det i alla fall lite uppdaterat!

Imorgon ska jag ta in hästarna och sedan rida ett pass på volten tror jag nog. Fortsätta som jag gjort ett tag nu, uppmjukande.

Peace!

PUBLICERAT 2012-05-06 | 20:48:05 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men det har inte hänt så jättemycket. Har varit nere vid sjön med Alice, hennes häst och min häst och ett ord kan förklara allt - lycka! Min häst blev såå glad när han fick vara i vattnet, blir definitivt fler gånger.

I fredags red jag ett pass på volten, som började väldigt spänt och stelt men slutade avslappnat och mjukt. Galet härligt! Krävs en del tålamod men det kommer (:

Skriver från mobilen så orkar inte ta allt så invecklat nu, men nu är det i alla fall lite uppdaterat!

Imorgon ska jag ta in hästarna och sedan rida ett pass på volten tror jag nog. Fortsätta som jag gjort ett tag nu, uppmjukande.

Peace!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Camilla

Vilken härlig bild på er och det ser ut som han gillade det minsann :-) Kramar

2012-05-06 @ 22:36:34





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0