Badat

Igår vart jag och en vän nere vid sjön och badade med hästarna! Så härligt och Mårten tyckte nog det var rätt skönt också. Sparkade med frambenen och doppade huvudet i vattnet. Får bli fler gånger i sommar i det fina vädret.

Idag red jag ett pass på volten och försökte ha honom till yttertygeln hela tiden. Det gick väl sådär, blev hård i handen och Mårten springig till och från. Men i slutet kändes det bättre. Han var helt dyblöt av svett efter passet så svampade av honom rejält och släppte honom i boxen sen. Han rullade sig ganska gött! Imorgon blir det nog ett pass med en del galopp.

Peace!

PUBLICERAT 2012-05-25 | 22:48:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår vart jag och en vän nere vid sjön och badade med hästarna! Så härligt och Mårten tyckte nog det var rätt skönt också. Sparkade med frambenen och doppade huvudet i vattnet. Får bli fler gånger i sommar i det fina vädret.

Idag red jag ett pass på volten och försökte ha honom till yttertygeln hela tiden. Det gick väl sådär, blev hård i handen och Mårten springig till och från. Men i slutet kändes det bättre. Han var helt dyblöt av svett efter passet så svampade av honom rejält och släppte honom i boxen sen. Han rullade sig ganska gött! Imorgon blir det nog ett pass med en del galopp.

Peace!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0