Nyinköp!

Igår vart jag förbi Hööks och kollade lite på deras rea! Fick ett presentkort där när jag tog studenten, så jag tänkte att jag kunde passa på att köpa något till billigt pris nu. Köpte ett träns som jag har tittat på ett tag, och köpte även till ett par tyglar och ett pannband då med!

Sedan gick jag runt och kollade lite till och hittade sårspray som ska vara bra för strålröta så jag köpte det med. När jag hade använt presentkortet och bonuskortet som jag har samlat ihop, behövde jag bara betala 66kr! Så sjukt värt. Har inte provat tränset och pannbandet på Mårten ännu, eftersom han vilar i väntan på att få hovarna verkade. Men jag tror han kommer bli jättefin i alltihopa! 

Sårsprayet provade jag igår, ska försöka använda det dagligen nu så får vi se om det gör någon skillnad i hans hovar. Hoppas, hoppas!


Tränset jag köpte! Suuupermjukt läder och riktigt snyggt.


PUBLICERAT 2012-06-27 | 16:24:00 | KATEGORI Mode inom hästvärlden | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår vart jag förbi Hööks och kollade lite på deras rea! Fick ett presentkort där när jag tog studenten, så jag tänkte att jag kunde passa på att köpa något till billigt pris nu. Köpte ett träns som jag har tittat på ett tag, och köpte även till ett par tyglar och ett pannband då med!

Sedan gick jag runt och kollade lite till och hittade sårspray som ska vara bra för strålröta så jag köpte det med. När jag hade använt presentkortet och bonuskortet som jag har samlat ihop, behövde jag bara betala 66kr! Så sjukt värt. Har inte provat tränset och pannbandet på Mårten ännu, eftersom han vilar i väntan på att få hovarna verkade. Men jag tror han kommer bli jättefin i alltihopa! 

Sårsprayet provade jag igår, ska försöka använda det dagligen nu så får vi se om det gör någon skillnad i hans hovar. Hoppas, hoppas!


Tränset jag köpte! Suuupermjukt läder och riktigt snyggt.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0