I'm baaack!

Hej!

Den senaste tiden har jag varit lite frånvarande, och anledningen till det är väl så enkel som att jag först tagit studenten och sedan efter det åkte iväg på Metaltown i fyra dagar. Ja, jag tror det. Som ni förstår har jag alltså inte haft någon uppdatering på hästfronten what so ever, men nu är jag tillbaka igen!

Var och sa hej till min häst innan ikväll för första gången sedan i torsdags. Det skär i hjärtat när man åker men man blir alltid lika glad när man ser honom igen. Han har blivit bortskämd när jag har varit borta kan jag ju säga. Det märktes ganska tydligt då han var påväg över mig ut ur boxen - fy Mårten! 

Tyvärr har ridbanan flutit iväg en del nu under de senaste dagarnas störtskurar, så jag vet inte riktigt hur det ska gå med dressyrtrimmandet på volten, men det kan nog passa bra med lite småträning i skog och mark nu tills den är fixad då Mårten ändå har haft en liten minivila de senaste veckorna när det var mycket på gång.

Det var väl allt jag hade att säga den här gången. I'll see you guys!

PUBLICERAT 2012-06-18 | 21:37:53 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!

Den senaste tiden har jag varit lite frånvarande, och anledningen till det är väl så enkel som att jag först tagit studenten och sedan efter det åkte iväg på Metaltown i fyra dagar. Ja, jag tror det. Som ni förstår har jag alltså inte haft någon uppdatering på hästfronten what so ever, men nu är jag tillbaka igen!

Var och sa hej till min häst innan ikväll för första gången sedan i torsdags. Det skär i hjärtat när man åker men man blir alltid lika glad när man ser honom igen. Han har blivit bortskämd när jag har varit borta kan jag ju säga. Det märktes ganska tydligt då han var påväg över mig ut ur boxen - fy Mårten! 

Tyvärr har ridbanan flutit iväg en del nu under de senaste dagarnas störtskurar, så jag vet inte riktigt hur det ska gå med dressyrtrimmandet på volten, men det kan nog passa bra med lite småträning i skog och mark nu tills den är fixad då Mårten ändå har haft en liten minivila de senaste veckorna när det var mycket på gång.

Det var väl allt jag hade att säga den här gången. I'll see you guys!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0