Upplysning, tack!

God kväll bloggen!
 
Jag har en liten fråga, vart kommer alla läsare ifrån? Såg att läsarantalet har skjutit i höjden men vet inte riktigt varför? Någon som har en aning och vill upplysa mig? ;)
 
Edit: Tack till Sofia Genne! :)
 
PUBLICERAT 2012-12-28 | 20:05:00 | KATEGORI Vardagen | 2 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God kväll bloggen!
 
Jag har en liten fråga, vart kommer alla läsare ifrån? Såg att läsarantalet har skjutit i höjden men vet inte riktigt varför? Någon som har en aning och vill upplysa mig? ;)
 
Edit: Tack till Sofia Genne! :)
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Tina

Länk från Sofia Gennes blogg... :)

Svar: Oj! Det har jag totalt missat. Vad roligt!
Frida Holgersson

2012-12-28 @ 20:30:05



POSTAT AV: Julia

Jag hittade faktiskt inte hit via den länken faktiskt. Utan via en kommentar på en annan blogg. Gillade din blogg direkt, så följer dig redan :)

Svar: Åh vad glad jag blev av att läsa det här! Gjorde hela min dag tror jag allt!!
Frida Holgersson

2012-12-28 @ 21:26:08
URL: http://ohjuliet.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0