Upp, upp, upp - och iväg!

Ska alldeles strax klä på mig stallkläderna och köra till stallet. Vet inte hur underlaget är ute idag, men jag hoppas på någolunda bra (går var det glashalt överallt in princip) så att jag kan rida. Ska i och för sig rida i vilket fall som, men min häst behöver galoppera och trava och få ur energi. Nu saknar jag sommaren. 
 
Här är två bilder jag tog på kalaset hos min moster igår.


PUBLICERAT 2012-12-30 | 13:45:00 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ska alldeles strax klä på mig stallkläderna och köra till stallet. Vet inte hur underlaget är ute idag, men jag hoppas på någolunda bra (går var det glashalt överallt in princip) så att jag kan rida. Ska i och för sig rida i vilket fall som, men min häst behöver galoppera och trava och få ur energi. Nu saknar jag sommaren. 
 
Här är två bilder jag tog på kalaset hos min moster igår.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0