Todays to do's.

Tanken var ju då att ikväll koda bloggen och visst blev det väl så. Dock hann jag inte klart innan Intranätet la av på den datorn jag satt vid - typiskt. Halvfärdigt ungefär kan man säga. Synd med bilderna men får ta nya när det är finsnö ute och inte slaskigt som det är nu.
 
Annars då? Jag har hunnit med att ha varit hos Mårren i eftermiddag. Han var så söt idag, precis som vanligt. Red ett pass i paddocken då hans ben var precis som vanligt igen! Glad Frida. Har konstaterat (tillsammans med stallkompisar) att det säkerligen var för att han stod inne länge i boxen. 
 
Red i alla fall, och det gick helt ok! Vi har ju våra problem, men han släppte till såå fint i slutet i traven. Precis innan jag skulle sakta av blev han alldeles mjuk i sidorna och ett jämt och fint stöd på bettet. Helt fantastiskt. Imorgon ska han ridas och sedan klippas förhoppningsvis. Han behöver det nu igen...
 
Efter en regning ritt.
PUBLICERAT 2012-12-17 | 23:08:02 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tanken var ju då att ikväll koda bloggen och visst blev det väl så. Dock hann jag inte klart innan Intranätet la av på den datorn jag satt vid - typiskt. Halvfärdigt ungefär kan man säga. Synd med bilderna men får ta nya när det är finsnö ute och inte slaskigt som det är nu.
 
Annars då? Jag har hunnit med att ha varit hos Mårren i eftermiddag. Han var så söt idag, precis som vanligt. Red ett pass i paddocken då hans ben var precis som vanligt igen! Glad Frida. Har konstaterat (tillsammans med stallkompisar) att det säkerligen var för att han stod inne länge i boxen. 
 
Red i alla fall, och det gick helt ok! Vi har ju våra problem, men han släppte till såå fint i slutet i traven. Precis innan jag skulle sakta av blev han alldeles mjuk i sidorna och ett jämt och fint stöd på bettet. Helt fantastiskt. Imorgon ska han ridas och sedan klippas förhoppningsvis. Han behöver det nu igen...
 
Efter en regning ritt.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0