På kalas och lär min...

På kalas och lär min lillkusin fingervirka. Lärde mig själv alldeles nyss, tur det är enkelt!

PUBLICERAT 2012-12-29 | 21:19:15 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På kalas och lär min lillkusin fingervirka. Lärde mig själv alldeles nyss, tur det är enkelt!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Sandra

Åh kommer ihåg att jag gjorde det mycket när jag var yngre, gjorde små maskar och satte fast ögon. :)

Svar: Haha låter roligt! Hennes blev en sjal som hon virade runt halsen på oss, haha.
Frida Holgersson

2012-12-29 @ 22:27:19
URL: http://aylen.blogg.se





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0