Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst.

 
Brukar ni kolla på julkalendern? Jag har inte gjort det sedan jag var liten - förrän nu. När jag hörde om att Mysteriet på Greveholm skulle komma tillbaka var det med skräckblandad förtjusning. Jag menar, det var den bästa julkalender som någonsin visats enligt mig och många andra, och såklart man blir glad av att höra att den ska komma tillbaka. Men samtidigt, hur ska de kunna toppa den gamla?
 
Till min förvåning tycker jag den är riktigt bra. Gillar personerna, gillar handlingen och älskar spökena. Bra, bra, bra! Har inte sett dagens avsnitt nu i skrivande stund, men ska starta det alldeles, alldeles strax.
 
 
PUBLICERAT 2012-12-15 | 11:59:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Brukar ni kolla på julkalendern? Jag har inte gjort det sedan jag var liten - förrän nu. När jag hörde om att Mysteriet på Greveholm skulle komma tillbaka var det med skräckblandad förtjusning. Jag menar, det var den bästa julkalender som någonsin visats enligt mig och många andra, och såklart man blir glad av att höra att den ska komma tillbaka. Men samtidigt, hur ska de kunna toppa den gamla?
 
Till min förvåning tycker jag den är riktigt bra. Gillar personerna, gillar handlingen och älskar spökena. Bra, bra, bra! Har inte sett dagens avsnitt nu i skrivande stund, men ska starta det alldeles, alldeles strax.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0