Min första blågula rosett.

Min allra första vinst i en tävling var 2008 på en dressyrtävling på min hemmaklubb. Jag kommer ihåg att jag hade ridit en av ridskolehästarna i några veckor, och min tränare tyckte verkligen att jag skulle ställa upp i dressyren. Det var en LC:1 2008-programmet vi red. Det var faktiskt min första dressyrtävling, har jag för mig. 
 
Jag tyckte att det hade gått sååå dåligt, speciellt pga att vi missade en gång vid en bokstav (har för mig något om den ökade traven på långsidan). Vad verkligen missnöjd och trodde jag skulle komma sist, så jag blev verkligen chockad när resultaten kom. Fick springa in och göra i ordning pållen igen! Haha. Var supernöjd efteråt, kommer jag också ihåg. Tur man växte upp senare och insåg att det är känslan som räknas - inte rosetten! 
 












PUBLICERAT 2012-12-23 | 16:11:00 | KATEGORI Blickar tillbaka | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min allra första vinst i en tävling var 2008 på en dressyrtävling på min hemmaklubb. Jag kommer ihåg att jag hade ridit en av ridskolehästarna i några veckor, och min tränare tyckte verkligen att jag skulle ställa upp i dressyren. Det var en LC:1 2008-programmet vi red. Det var faktiskt min första dressyrtävling, har jag för mig. 
 
Jag tyckte att det hade gått sååå dåligt, speciellt pga att vi missade en gång vid en bokstav (har för mig något om den ökade traven på långsidan). Vad verkligen missnöjd och trodde jag skulle komma sist, så jag blev verkligen chockad när resultaten kom. Fick springa in och göra i ordning pållen igen! Haha. Var supernöjd efteråt, kommer jag också ihåg. Tur man växte upp senare och insåg att det är känslan som räknas - inte rosetten! 
 












---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0