Kameran är frisk.

Jag har de senaste dagarna gått och varit orolig om min kamera, då den slutade fokusera i helgen. När jag kom hem tidigare idag bytte jag objektiv till telezoomen istället, och till min glädje fungerade kameran då. Jag drog då slutsatsen att det är objektivet som är sönder - inte kameran! Det bästa som kunde hända i nuläget.
 
Firade och tog lite bilder på ett ljus min fina
pojkvän kom hem med igår till mig. Gulle.
 
PUBLICERAT 2012-12-11 | 20:19:05 | KATEGORI Bilder | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har de senaste dagarna gått och varit orolig om min kamera, då den slutade fokusera i helgen. När jag kom hem tidigare idag bytte jag objektiv till telezoomen istället, och till min glädje fungerade kameran då. Jag drog då slutsatsen att det är objektivet som är sönder - inte kameran! Det bästa som kunde hända i nuläget.
 
Firade och tog lite bilder på ett ljus min fina
pojkvän kom hem med igår till mig. Gulle.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0