Hästiga julklappar

Med julen kommer ju också julklappar och jag tänkte visa upp några av de hästiga julklapparna som jag fick. Utöver dessa fick jag några hästklappar till, som jag ej tagit kort på. Alla var helt på pricken rätt! Jag älskar ju som nämnt JH Collection från Hööks ;)
 



Fleecelindor, Showmaster.

Dressyrschabrak Autumn Edition, JH Collection.
 

Helskodda ridbyxor, JH Collection.
Dessa fick jag ej som julklapp, men fick ett presentkort på Hööks, 
varpå jag åkte och köpte hem dessa som jag tittat på ett tag igår!
PUBLICERAT 2012-12-27 | 10:41:51 | KATEGORI Vardagen | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Med julen kommer ju också julklappar och jag tänkte visa upp några av de hästiga julklapparna som jag fick. Utöver dessa fick jag några hästklappar till, som jag ej tagit kort på. Alla var helt på pricken rätt! Jag älskar ju som nämnt JH Collection från Hööks ;)
 



Fleecelindor, Showmaster.

Dressyrschabrak Autumn Edition, JH Collection.
 

Helskodda ridbyxor, JH Collection.
Dessa fick jag ej som julklapp, men fick ett presentkort på Hööks, 
varpå jag åkte och köpte hem dessa som jag tittat på ett tag igår!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0