Bra dagar utan uppdatering.

Hej bloggen.
 
Ingen uppdatering nu det senaste, been busy so to speak! Hittat på en del roligheter. Ridit två ridpass på min gentleman till häst, två bra ridpass. Fått tillbaka min sadel (lycka!!!) och varit och lyssnat på och pratat med ett av Sveriges stoltheter - Eldkvarn. Bakat julgodis har jag också gjort + umgåtts med nära och kära. Mmm, fina dagar det här. 
 
Idag vankas det ridpass igen. Samma upplägg som de två senaste dagarna - mycket galopp och mycket avbrott och igångsättningar. Stärka, stärka, stärka. Läste om att magnesium ska vara bra för hästar, så det ska jag minsann prova på. Får åka och köpa ett paket idag om det inte är allt för dyrt. 
 
Vinterland påväg till stallet igår.
 
Finaste hästkompisen efter ett bra ridpass.
 
En st Plura.
PUBLICERAT 2012-12-15 | 10:49:36 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen.
 
Ingen uppdatering nu det senaste, been busy so to speak! Hittat på en del roligheter. Ridit två ridpass på min gentleman till häst, två bra ridpass. Fått tillbaka min sadel (lycka!!!) och varit och lyssnat på och pratat med ett av Sveriges stoltheter - Eldkvarn. Bakat julgodis har jag också gjort + umgåtts med nära och kära. Mmm, fina dagar det här. 
 
Idag vankas det ridpass igen. Samma upplägg som de två senaste dagarna - mycket galopp och mycket avbrott och igångsättningar. Stärka, stärka, stärka. Läste om att magnesium ska vara bra för hästar, så det ska jag minsann prova på. Får åka och köpa ett paket idag om det inte är allt för dyrt. 
 
Vinterland påväg till stallet igår.
 
Finaste hästkompisen efter ett bra ridpass.
 
En st Plura.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0