17 december 2012

För tillfället är planen att bloggen ska kodas om ikväll. Min pojkvän jobbar hela kvällen vilket betyder att jag är ensam och då hittar jag gärna på något roligt - bland annat att koda bloggen! 
 
Har inga nya bilder på Mårren och mig, men får klara mig ändå. Ska försöka göra något roligt och nytt som blir riktigt fint. Har ett headerskal som jag gjorde förra veckan, och har lite idéer om hur jag vill att det ska se ut här i övrigt också. 
 
Innan dess ska jag dock åka till stallet och kolla hur min fina pålle mår. Får hoppas att det inte var något, eftersom det är planerat en träning på onsdag. 
 
Första headern här på bloggen!
PUBLICERAT 2012-12-17 | 13:24:00 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
För tillfället är planen att bloggen ska kodas om ikväll. Min pojkvän jobbar hela kvällen vilket betyder att jag är ensam och då hittar jag gärna på något roligt - bland annat att koda bloggen! 
 
Har inga nya bilder på Mårren och mig, men får klara mig ändå. Ska försöka göra något roligt och nytt som blir riktigt fint. Har ett headerskal som jag gjorde förra veckan, och har lite idéer om hur jag vill att det ska se ut här i övrigt också. 
 
Innan dess ska jag dock åka till stallet och kolla hur min fina pålle mår. Får hoppas att det inte var något, eftersom det är planerat en träning på onsdag. 
 
Första headern här på bloggen!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0