Bra ridpass.

Red ett jäkligt härligt pass idag! Så fort jag kortade upp tyglarna sänkte Mårten huvudet och jobbade i en väldigt låg och lång form. Precis vad jag har strävat efter! Red på hacket idag också, i och med att det funkade så bra igår. Känns verkligen helt anorlunda att rida med det, så mycket mjukare. Tror dock inte att jag ska rida allt för mycket på det, utan variera med det och bett. Planerar på att köpa hem ett rakt, ett tredelat och ett rakt pelham.

Tjatade lite på min far idag och han tog några bilder faktiskt! Så snällt av honom. Ljuset är dock väldigt konstigt då vi har ett väldigt gult och äckligt ljus i vårt ridhus, samt är inte min kamera världsbäst på att ta kort i lite mörkare omständigheter. Hade ändå på högsta ISO, men trots det ville den inte ta ljusa fina bilder. Därav all kornighet förresten. Men jag är nöjd att jag har några bilder! Min sits är inte den bästa alltid, och det ser lite ut som att jag drar i honom väldigt mycket, men jag höll knappt någon kontakt.





PUBLICERAT 2011-07-15 | 00:08:46 | KATEGORI Allmänt | 0 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Red ett jäkligt härligt pass idag! Så fort jag kortade upp tyglarna sänkte Mårten huvudet och jobbade i en väldigt låg och lång form. Precis vad jag har strävat efter! Red på hacket idag också, i och med att det funkade så bra igår. Känns verkligen helt anorlunda att rida med det, så mycket mjukare. Tror dock inte att jag ska rida allt för mycket på det, utan variera med det och bett. Planerar på att köpa hem ett rakt, ett tredelat och ett rakt pelham.

Tjatade lite på min far idag och han tog några bilder faktiskt! Så snällt av honom. Ljuset är dock väldigt konstigt då vi har ett väldigt gult och äckligt ljus i vårt ridhus, samt är inte min kamera världsbäst på att ta kort i lite mörkare omständigheter. Hade ändå på högsta ISO, men trots det ville den inte ta ljusa fina bilder. Därav all kornighet förresten. Men jag är nöjd att jag har några bilder! Min sits är inte den bästa alltid, och det ser lite ut som att jag drar i honom väldigt mycket, men jag höll knappt någon kontakt.





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0