Skogen och ridbanan.

Hej!
Idag red jag lite i skogen på en nyhittad äng (för min del i alla fall) och sen efter det på stora ridbanan på klubben. I skogen vart han lite fjumpig då en kompis följde med på henne häst och denne skulle upp och naffsa Mårten i rumpan hela tiden! Så ett tag sprang han på som satan men det gick bra. Utforskade lite nya stigar så nu finns det en hel del att rida på, haha.

På banan vart han i alla fall fin. Så skönt att han kan galoppera väldigt avslappnat i form nu. Innan spände han sig jättelätt och då blir det som man kan förstå svårt att rida. Men nu sköter han sig fint och ridpasset idag gick helt okej!

Har suttit och funderat på hur det blir med tävlingen här hemma på klubben den 1 maj. Om jag ska vara med eller inte. Jag ska rådfråga min ridlärare nästa vecka, det börjar ju blir rätt ont om tid nu...

Peace.
PUBLICERAT 2011-04-18 | 22:43:47 | KATEGORI Allmänt | 1 Kommentarer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!
Idag red jag lite i skogen på en nyhittad äng (för min del i alla fall) och sen efter det på stora ridbanan på klubben. I skogen vart han lite fjumpig då en kompis följde med på henne häst och denne skulle upp och naffsa Mårten i rumpan hela tiden! Så ett tag sprang han på som satan men det gick bra. Utforskade lite nya stigar så nu finns det en hel del att rida på, haha.

På banan vart han i alla fall fin. Så skönt att han kan galoppera väldigt avslappnat i form nu. Innan spände han sig jättelätt och då blir det som man kan förstå svårt att rida. Men nu sköter han sig fint och ridpasset idag gick helt okej!

Har suttit och funderat på hur det blir med tävlingen här hemma på klubben den 1 maj. Om jag ska vara med eller inte. Jag ska rådfråga min ridlärare nästa vecka, det börjar ju blir rätt ont om tid nu...

Peace.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



POSTAT AV: Riders Jumping | Rebecca - Vinn HANSBO Schabrak!

Vi har en tävling där du kan vinna ett hansbo schabrak, var gärna med! http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



Kram :)! Och ursäkta om du ej vill ha sådana kommentarer.

2011-04-19 @ 18:01:27
URL: http://ridersjumping.blogg.se/





NAMN:

MAILADRESS: (visas ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOM IHÅG MIG:
VAD HAR DU PÅ HJÄRTAT?

Trackback
RSS 2.0